وضو را دوست ندارم، دستهایم تَیَمُم با تن تـــــــو را میخواهد!
مناجاتش باهم..... ثوابش باتــــــــــو.....
گــــــــــــــناهش بـــــا مــــن.......
♥ نوشته شده در شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت 16:30 توسط فهیمه و میلاد :
عاشقانه خندیدن...ما را در سایت عاشقانه خندیدن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 246