اگه دنیا دست من بود..

خرید بک لینک

اگه دنیا دست من بود

تو رو می آوردم پیش خودم

کنار خودم

برای همیشه

اگه دنیا دست من بود

دل تو رو به اسارت میگرفتم

و به هیچ کس نمی دادم

برای همه عمر

اگه دنیا دست من بود

همه غصه هاتو به آتش می کشیدم

و همه شادی ها را به خانه دلت می آوردم

اگه دنیا دست من بود

هر آنکس که تو را اندکی آزار می دهد

از تو دور می کردم

اگه دنیا دست من بود

تو را شاهزاده رویاهایم می نمودم

و تمام دنیا را به دست بوسی تو می آوردم

اگه دنیا دست من بود

بهشت را برایت چراغانی می کردم

تا تو با قدم هایت

بر سر هر چه هوری است منت بگذاری

اگه دنیا دست من بود

تو را به شلوغ ترین نقطه شهر می بردم

و برای مدت طولانی تو را می بوسیدم

و بلند فریاد می زدم

                             آهای مردم....

                                               این عشق من است...

 

نوشته شده در پنجشنبه نوزدهم بهمن ۱۳۹۶ساعت 18:17 توسط فهیمه و میلاد |

عاشقانه خندیدن...

ما را در سایت عاشقانه خندیدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 261 تاريخ: يکشنبه 22 بهمن 1396 ساعت: 4:54

صفحه بندی