
در جهانی مملو از میلیاردها نفرر
تنها یک نفر به دادم می رسد و به او نیاز دارد
تو تنها کسی هستی که از کل جهان می خوام
♥ نوشته شده در پنجشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳ ساعت 12:36 توسط setare:
عاشقانه خندیدن...ما را در سایت عاشقانه خندیدن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12
زن که باشي همه ديوانگي هاي عالم را بلدي؛ ميتواني زير لب ترانه بخواني و آشپزي کني... ميتواني جلوي آينه موهايت را شانه کني و حس کني نگاهش را.. ميتواني ساعتها به اميد گره خوردن شالش دور گردنش ببافي و در هر رج بوسه بکاري براي روزهاي مبادا که کنارش نيستي... زن که باشي بايد صبور باشي، مدارا کني ، و با همه ي بغضت لبخند بزني... زن که باشي...هزار بار هم که بگويد:دوستت دارد!!! بازهم خواهي بپرسي:دوستم داري؟؟؟ و ته دلت هميشه خواهد لرزيد... هـیـس هـیچی نگو صدای تو را باد هم نباید بشنود تمام وجود تو مال من است مردم میگویند حسودم تو میگویی دیوانه اما من عاشـقم عشق... ، حسادت... ، دیوانگی ﺁﻏﻮﺵ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺗــــــﻮ ﺟﺎ ﺩﺍﺭﺩ ... ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺏ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ ﺗــــــﻮ ﺭﺍ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ ... ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ... ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﻫﻢ ﺗﻮﯾﯽ ... دردهایم دلنشین میشود... وقتـی درمانم ”تـویـی“ نمی دانم چشمانت با من چه میکند فقط وقتی که نگاهم میکنی چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد که حس میکنم چقدر زیباست فدا شدن برای چشمهایی که تمام دنیاست حس بودنت قشن عاشقانه خندیدن...ما را در سایت عاشقانه خندیدن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 42
ما را در سایت عاشقانه خندیدن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 202
ما را در سایت عاشقانه خندیدن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 251
ما را در سایت عاشقانه خندیدن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 220