غصه نخوریم مردم

خرید بک لینک

کاش غم و غصه هم قیمت داشت

مجانی است، همه می خورند!

کاش روی دهانمان کنتوری نصب می شد

و جریمه غصه ها را به حساب آنان می ریختیم

غصه نخوریم مردم!

سیاست مدارها هم روزی بزرگ می شوند و به مدرسه می روند

و دنیا مثلِ گلِ مصنوعی قشنگ می شود

هر چیز مجانی که ارزشِ خوردن ندارد!

عاشقانه خندیدن...

ما را در سایت عاشقانه خندیدن دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 241 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 1:53

صفحه بندی